Regulamin z dnia 25 grudnia 2014 r.

Regulamin sklepu internetowego www.spichlerzdziadka.pl

1. DEFINICJE 
2. POSTANOWIENIE OGÓLNE 
3. ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH 
4. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY 
5. DOSTAWA 
6. PŁATNOŚĆ 
7. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 
8. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO 
9. DANE OSOBOWE 
10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 

1. DEFINICJE
Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia oznaczają: 
1.1. HASŁO - ciąg znaków alfanumerycznych konieczny do dokonania autoryzacji w trakcie uzyskiwania dostępu do Konta, ustalany samodzielnie przez Klienta podczas procesu Rejestracji. 
1.2. KLIENT - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, a która zamierza zawrzeć lub zawarła Umowę sprzedaży lub umowę o świadczenie Usługi elektronicznej. 
1.3. KODEKS CYWILNY - ustawa Kodeks cywilny z dn. 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.). 
1.4. KONSUMENT - osoba fizyczna, dla której zawarcie Umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi elektronicznej nie jest związane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. 
1.5. KONTO (KONTO KLIENTA) - podstrona Sklepu, w ramach której gromadzone są m.in. informacje o Zamówieniach Klienta w Sklepie internetowym. 
1.6. PRODUKT - rzecz ruchoma dostępna w Sklepie internetowym będąca przedmiotem Umowy sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą. 
1.7. REGULAMIN - niniejszy regulamin Sklepu internetowego. 
1.8. REJESTRACJA - jednorazowa czynność, polegająca na utworzeniu przez Klienta Konta, dokonana z wykorzystaniem formularza rejestracyjnego udostępnionego przez Usługodawcę na stronie Sklepu. 
1.9. SKLEP INTERNETOWY (SKLEP) - sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem www.spichlerzdziadka.pl, za pośrednictwem którego Klient może zawrzeć Umowę sprzedaży lub umowę o świadczenie Usługi elektronicznej. 
1.10. SPRZEDAWCA - Przedsiębiorstwo Handlowe Center Cracow Janusz Nowosad, Leszek Koszałka Spółka Jawna z siedzibą w 31-752 Kraków, ul. Makuszyńskiego 4, wpisane do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy pod numerem KRS 0000117264, NIP: 6760054341, Regon: 003880823, adres poczty elektronicznej: center@centercracow.com.pl, numer telefonu: +48 12 6446676 (opłata jak za połączenie standardowe - wg cennika właściwego operatora). 
1.11. STRONA - Usługodawca, Sprzedawca lub Klient. 
1.12. UMOWA SPRZEDAŻY (UMOWA) - umowa sprzedaży Produktu w rozumieniu Kodeksu cywilnego zawierana za pośrednictwem Sklepu internetowego. 
1.13. USŁUGA ELEKTRONICZNA - usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę za pośrednictwem Sklepu internetowego. 
1.14. USŁUGODAWCA - Przedsiębiorstwo Handlowe Center Cracow Janusz Nowosad, Leszek Koszałka Spółka Jawna z siedzibą w 31-752 Kraków, ul. Makuszyńskiego 4, wpisane do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy pod numerem KRS 0000117264, NIP: 6760054341, Regon: 003880823, adres poczty elektronicznej: center@centercracow.com.pl, numer telefonu: +48 12 6446676 (opłata jak za połączenie standardowe - wg cennika właściwego operatora).
1.15. ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży Produktu i określające istotne jej warunki. 

2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
2.1. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta będącego jednocześnie Konsumentem przysługujących mu na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy. 
2.2. Regulamin określa zasady korzystania przez Klientów ze Sklepu Internetowego. 
2.3. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.), a także reguluje warunki zawierania Umów sprzedaży w Sklepie internetowym. 
2.4. Sklep Internetowy prowadzony jest przez:

Nazwa Przedsiębiorstwo Handlowe Center Cracow Janusz Nowosad, Leszek Koszałka Spółka Jawna
Adres prowadzenia działalności / siedziby ul. Makuszyńskiego 4, 31-752 Kraków
Organ, który zarejestrował działalność gospodarczą przedsiębiorcy, a także numer, pod którym przedsiębiorca został zarejestrowany wpisane do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy pod numerem KRS 0000117264
NIP 6760054341
REGON 003880823
Adres poczty elektronicznej center@centercracow.com.pl
Adres strony internetowej www.spichlerzdziadka.pl
Numer telefonu

+48 12 6446676 (opłata jak za połączenie standardowe - wg cennika właściwego operatora)

2.5. Usługodawca świadczy za pośrednictwem Sklepu internetowego następujące Usługi elektroniczne: 
2.5.1. Konto Klienta w Sklepie internetowym; 
2.5.2. Interaktywny formularz umożliwiający Klientom złożenie Zamówienia w Sklepie internetowym. 
2.5.3. Newsletter przesyłany przez Usługodawcę na rzecz Klientów. 
2.6. Minimalne wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca: 
2.6.1. Komputer z dostępem do Internetu; 
2.6.2. Dostęp do poczty elektronicznej. 
2.6.3. Zalecana rozdzielczość monitora: 1024x768 pikseli; 
2.6.4. Przeglądarka internetowa: Internet Explorer w wersji 7.0 lub nowszej z włączoną obsługą, JavaScript i cookies; Mozilla Firefox w wersji 3.0 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies; albo Google Chrome w wersji 8 lub nowszej. 
2.7. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym. 
2.8. Klient obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. 
2.9. Klient obowiązany jest do korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich. 
2.10. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów Usługodawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonej Usługi elektronicznej. 

3. ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH 
3.1. W ramach Sklepu Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia Usług elektronicznych w zakresie i 
na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie. 
3.2. Świadczenie przez Usługodawcę Usług elektronicznych jest bezpłatne. 
3.3. Warunki zawierania umów o świadczenie Usług elektronicznych: 
3.3.1. Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta Klienta w Sklepie internetowym zostaje zawarta w momencie dokonania Rejestracji. 
3.3.1.1. Do dokonania Rejestracji niezbędne jest podanie w formularzu rejestracyjnym następujących danych przez Klienta: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu, miejscowość wraz z kodem pocztowym), adres e-mail, numer telefonu kontaktowego oraz Hasło. 
3.3.2. Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na udostępnieniu interaktywnego formularza umożliwiającego złożenie Zamówienia w Sklepie internetowym zostaje zawarta w momencie rozpoczęcia korzystania z powyższej Usługi (dodanie Produktu do koszyka).
3.3.3. Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na udostępnieniu Newslettera przesyłanego przez Usługodawcę na rzecz Klientów zostaje zawarta w momencie dokonania Rejestracji lub, dla Klienta bez Rejestracji, w momencie zapisania się do Newslettera.
3.3.3.1. Do zapisania się do Newslettera bez Rejestracji niezbędne jest podanie w formularzu rejestracyjnym przez Klienta jego adresu e-mail.
3.4. Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta Klienta w Sklepie internetowym jest zawierana na czas nieoznaczony. 
3.5. Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na udostępnieniu interaktywnego formularza umożliwiającego złożenie Zamówienia w Sklepie internetowym jest zawierana na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia. 
3.6. Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na udostępnieniu Newslettera przesyłanego przez Usługodawcę na rzecz Klientów jest zawierana na czas nieoznaczony.
3.7. Warunki rozwiązywania umów o świadczenie Usług elektronicznych: 
3.7.1. Klient może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi elektronicznej zawartą na czas nieoznaczony w każdym czasie i bez wskazania przyczyn, z zachowaniem 7-dniowego terminu wypowiedzenia. 
3.7.2. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi elektronicznej zawartą na czas nieoznaczony w wypadku, gdy Klient obiektywnie rażąco lub uporczywie narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym. Naruszenie regulaminu musi mieć charakter obiektywny i bezprawny. Wypowiedzenie może być złożone po bezskutecznym co najmniej jednokrotnym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń z wyznaczeniem stosownego terminu. Rozwiązanie umowy następuje w takim wypadku z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia. 
3.7.3. Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi elektronicznej zawartej na czas nieoznaczony przez którąkolwiek ze Stron nie narusza praw lub świadczeń nabytych przez Strony w czasie trwania umowy. 
3.7.4. Niezależnie od powyższych postanowień Strony mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia Stron. 

4. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY 
4.1. Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o Produktach podane na stronach internetowych Sklepu internetowego, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego. 
4.2. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu internetowego podana jest w złotych polskich i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT oraz cła. Ceny Produktów nie zawierają jednak kosztów dostawy, które – jeżeli występują – są wskazywane w trakcie składania Zamówienia oraz dostępne są na stronie Sklepu internetowego w zakładce "Dostawa" pod adresem: http://www.spichlerzdziadka.pl/dostawa 
4.3. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu internetowego jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie internetowym, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia. 
4.4. W celu zawarcia Umowy sprzedaży Produktu za pomocą interaktywnego formularza należy wejść na stronę internetową Sklepu internetowego, dokonać wyboru Produktu i złożyć w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty i informacje Zamówienie za pomocą interaktywnego formularza. 
4.4.1. W trakcie składania Zamówienia należy wskazać następujące dane niezbędne do złożenia Zamówienia: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu, miejscowość wraz z kodem pocztowym), numer telefonu kontaktowego, Produkt, ilość Produktu, miejsce i sposób dostawy Produktu, sposób płatności. 
4.5. Złożenie Zamówienia za pomocą interaktywnego formularza następuje w momencie kliknięcia w formularzu pola "Zamawiam". 
4.6. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie (1) potwierdza jego otrzymanie, co powoduje związanie Klienta jego oświadczeniem oraz (2) przyjmuje Zamówienie do realizacji – w tym momencie zostaje zawarta Umowa sprzedaży. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i przyjęcie go do realizacji następuje przez przesłanie Klientowi stosownej wiadomości na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej (adres e-mail). 
4.7. W trakcie składania Zamówienia za pomocą interaktywnego formularza – do momentu złożenia Zamówienia – Klient ma możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu internetowego. 

5. DOSTAWA 
5.1. W przypadku zawarcia Umowy sprzedaży dostawa Produktu zostanie zrealizowana nie później niż w terminie 21 dni kalendarzowych licząc od dnia, w którym została zawarta Umowa sprzedaży. Jest to całkowity czas realizacji zamówienia.
5.2. Sprzedawca dostarczy Produkty zgodnie z wyborem Klienta: 
5.2.1. transportem własnym; lub 
5.2.2. za pośrednictwem poczty lub przewoźnika wskazanego w trakcie składania Zamówienia. 
5.3. Dostawa Produktów dostępna jest wyłącznie na terytorium: Rzeczypospolitej Polskiej. 
5.4. Koszty dostawy zostaną wyraźnie wskazane podczas procesu składania Zamówienia oraz są dostępne na stronie Sklepu internetowego w zakładce "Dostawa" pod adresem: http://www.spichlerzdziadka.pl/dostawa

6. PŁATNOŚĆ 
6.1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności: 
6.1.1. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl, to jest przez Spółkę pod firmą Dotpay S.A. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Wielickiej 72, 30-552 Kraków, NIP 6342661860, REGON 240770255. Dostępne sposoby płatności to: 
- Przelewy elektroniczne, przekazy i przelewy bankowe - Przelew / Przekaz, ING Klienci korporacyjni, Millennium Klienci korporacyjni, KB24, iPKO, Credit Agricole, Invest Bank, Bank Gospodarki Żywnościowej, Volkswagen Bank, BNP Paribas, Bank Spółdzielczy we Wschowie, Polbank, Getin Bank, Bank Pocztowy, DNB Nord, VIA Moje Rachunki, Zapłać z Żabce i we Freshmarket, Kantor Polski oraz inne, równoważne lub podobne, dostępne w serwisie Dotpay kanały płatności,
- E-Transfery - mTransfer, Płacę z Inteligo, MultiTransfer, Przelew24, Płać z Nordea, Przelew z BPH, Płacę z iPKO, Płać z ING, Millennium płatności internetowe, Płacę z Aliorbankiem, Pekao24Przelew, Płacę z Citi Handlowy, PayWay Toyota Bank, Płać z BOŚ, R-Przelew, MeritumBank Przelew, eurobank - płatność online, Płacę z Alior Sync, Szybkie Płatności Internetowe z Deutsche Bank PBC, Płacę z Idea Bank, mPay, SkyCash, Płacę z IKO, PeoPay oraz inne, równoważne lub podobne, dostępne w serwisie Dotpay kanały płatności,
- Karty płatnicze Visa, MasterCard i inne, dostępne w serwisie Dotpay.
6.1.2. Przelewem bankowym (dane rachunku bankowego Sprzedawcy wskazane są na stronie Sklepu oraz w wiadomości e-mail przesłanej do Klienta po złożeniu Zamówienia). 
6.1.3. Gotówką - w siedzibie firmy.
6.2. Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy sprzedaży w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa sprzedaży stanowi inaczej. 
6.3. W wypadku Klientów niebędących jednocześnie Konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części. 

7. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 
7.1. Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży lub umowę o świadczenie Usługi elektronicznej, może od niej odstąpić w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
7.2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy. 
7.3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas, Przedsiębiorstwo Handlowe Center Cracow Janusz Nowosad, Leszek Koszałka Spółka Jawna, ul. Makuszyńskiego 4, 31-752 Kraków, tel./fax +48 12 6446676, adres e-mail: center@centercracow.com.pl, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
7.4. Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. 
7.5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
7.6. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani przez Klienta o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
7.7. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
7.8. Proszę odesłać nam rzecz na adres Przedsiębiorstwo Handlowe Center Cracow Janusz Nowosad, Leszek Koszałka Spółka Jawna, ul. Makuszyńskiego 4, 31-752 Kraków, niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował nas o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle zwracane towary przed upływem terminu 14 dni.
7.9. Klient będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
7.10. Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

8. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO 
8.1. Reklamacje 
8.1.1. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia produktów bez wad. Sprzedawca odpowiada za wady wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 
8.1.2. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na adres: Przedsiębiorstwo Handlowe Center Cracow Janusz Nowosad, Leszek Koszałka Spółka Jawna, ul. Makuszyńskiego 4, 31-752 Kraków, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: center@centercracow.com.pl
8.1.3. W przypadku reklamacji należy wskazać przyczyny reklamacji oraz informacje niezbędne do zidentyfikowania zamówienia.
8.1.4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób. 
8.1.5. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza innych uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za wady Produktu. 
8.2. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi elektronicznej oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego 
8.2.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego można zgłaszać pisemnie na adres: Przedsiębiorstwo Handlowe Center Cracow Janusz Nowosad, Leszek Koszałka Spółka Jawna, ul. Makuszyńskiego 4, 31-752 Kraków, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: center@centercracow.com.pl 
8.2.2. Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. 
8.2.3. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. 
8.2.4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób. 

9. DANE OSOBOWE 
9.1. Administratorem danych osobowych Klienta zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest: Przedsiębiorstwo Handlowe Center Cracow Janusz Nowosad, Leszek Koszałka Spółka Jawna z siedzibą w 31-752 Kraków, ul. Makuszyńskiego 4, wpisane do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy pod numerem KRS 0000117264, NIP: 6760054341, Regon: 003880823, adres poczty elektronicznej: center@centercracow.com.pl
9.2. Dane osobowe Klienta zbierane przez Administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji zawartej z nim Umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi elektronicznej. 
9.3. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. 
9.4. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi elektronicznej skutkuje odmową zawarcia tejże umowy. Dane niezbędne do zawarcia Umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi elektronicznej wskazane są także każdorazowo na stronie internetowej Sklepu internetowego. 

10. POSTANOWIENIE KOŃCOWE 
10.1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim. 
10.2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, w tym Kodeksu cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.); Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze zm.); Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego. 
10.2.1. Wybór prawa polskiego nie pozbawia konsumenta ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy, na mocy prawa, jakie byłoby właściwe w braku wyboru, tj. prawa państwa, w którym konsument ma miejsce zwykłego pobytu, a przedsiębiorca (1) wykonuje swoją działalność gospodarczą lub zawodową w państwie, w którym konsument ma miejsce zwykłego pobytu; lub (2) w jakikolwiek sposób kieruje taką działalność do tego państwa lub do kilku państw z tym państwem włącznie; a umowa wchodzi w zakres tej działalności. 
10.3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu ze względu na następujące ważne przyczyny: (1) wprowadzenie do oferty Sklepu asortymentu Produktów, których charakter wymagałby zmiany Regulaminu, (2) zmiana przepisów prawa dotyczących przedmiotu Regulaminu, (3) wprowadzenie w Sklepie zmian mających na celu podniesienie jakości świadczonych usług, (4) wprowadzenie w Sklepie zmian jego funkcjonalności, których charakter wymagałby zmiany Regulaminu, (5) zmiana danych teleadresowych Usługodawcy lub Sprzedawcy. Zmieniony Regulamin wiąże Klientów, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 Kodeksu cywilnego (tj. Klient został prawidłowo powiadomiony o zmianach) i Klient nie wypowiedział umowy o charakterze ciągłym w terminie 14 dni. Zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw lub świadczeń nabytych Klientów, w szczególności nie będą miały wpływu na złożone lub realizowane Zamówienia i zawarte Umowy sprzedaży, które realizowane będą na zasadach dotychczasowych. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Konsument ma prawo odstąpienia od umowy. 
10.4. Klienci mogą uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej Sklepu internetowego oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk. Regulamin Sklepu internetowego jest dostępny pod adresem: http://www.spichlerzdziadka.pl/regulamin oraz jest dostarczany nieodpłatnie Klientowi (drogą elektroniczną) na każde jego żądanie. Poprzednie wersje Regulaminu są dostępne pod adresem: http://www.spichlerzdziadka.pl/wersje-regulaminow
10.5. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy sprzedaży i umowy o świadczenie Usługi elektronicznej następuje poprzez (1) udostępnienie Regulaminu na stronach wskazanych w pkt. 10.4 oraz (2) przesłanie Klientowi wiadomości e-mail, a w przypadku Umowy sprzedaży także przez (3) dołączanie do przesyłek dowodu zakupu. 
10.6. Spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, Sprzedawcą a Klientem, który jest jednocześnie Konsumentem zostają poddane właściwym sądom powszechnym. Spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, Sprzedawcą a Klientem, który nie jest jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy lub Sprzedawcy.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Produkt dnia
Mąka orkiszowa jasna TBL-80  5 kg
Mąka orkiszowa jasna TBL-80 5 kg

36,75 zł

35,00 zł

szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl